Automatisk telefonpassning - Hur fungerar iSvar?

 Samtalen besvaras när du inte kan och hanteras som du önskar.

RÖSTER Vi erbjuder trevliga telefonröster som borgar för en bra kundupplevelse. (Ni kan även spela in själva).

INGA BINDNINGSTIDER Ni förskottsbetalar till en pott och därifrån dras kostnaden. (Aktuellt Saldo anges i samtalsrapporten)

VIDAREKOPPLING Exempel: Ni kan t.ex. be kunden trycka 5 för att kopplas till jouren.

SAMTALSRAPPORT skickas via e-post eller SMS med information om ärende, tidpunkt, kontaktuppgifter (och aktuellt saldo). Mer information om rapporter hittar du här...

iSvar Standard

(DEMO 08 43737990) Valfri hälsningsfras (Första meningen) med eller utan företags-/föreningsnamnet: "Hej och välkommen till xxxx AB. Kan vi nå dig på telefonnummer………. -tryck 1, annars tryck 2. Vi har tagit emot ditt telefonnummer och kommer att ringa upp dig snarast. Vill du lämna ytterligare information; lämna ett meddelande efter signalen."

iSvar Meny

(DEMO 08 43737033) Upp till 9 knappvalsmenyer, men vi rekommenderar max 5 (fler val upplevs ofta som jobbiga av kunden). "Hej och välkommen till xxxx AB. För försäljning – tryck 1. För support - tryck 2. För övriga frågor – tryck 3. För akuta säkerhetsfrågor – tryck 4 så vidarekopplas ni till väktare."

iSvar Meny+

(DEMO 08 55117100) Förutom tjänsterna i "Standard" och "Meny" erbjuds även undermenyer. Exempel med 5 huvudmenyer: Kunden trycker 4 – "Felanmälan" och hamnar i en undermeny med följande knappval: hissar – 1, vatten- och avlopp – 2, el – 3, fönster – 4 osv.

Om ni vill ringa kunden vid Specifika tidpunkter kan kunden erbjudas välja bland dessa, t.ex. "kl 15 idag eller imorgon" eller vid olika tider beroende på veckodag. Samtalsrapporter mailas direkt eller vid specifika tider.

Priser hittar du här...

Våra tjänster har ingen bindningstid, Prova idag!

.


Exempel på hur tjänsten Meny+ kan låta i en BRF

Hej och välkommen till Bostadsrättsföreningen X! Hur kan vi hjälpa dig?

  • Felanmälan vitvaror tryck 1
  • Felanmälan vatten och avlopp tryck 2
  • Felanmälan tvättstuga tryck 3
  • Övriga fel tryck 4
  • För akuta fel tryck 5 så kopplas du direkt till jouren
   »   Kunden trycker 1.

Vi kommer att ringa dig på telefonnummer 08-543 22 10 passar det, tryck 1 tryck annars 2.

   »   Kunden trycker 1.

Vi kommer att ringa dig så snart som möjlig. Tack för samtalet!